keskiviikko 18. toukokuuta 2011

MOi(:

Elikkäs tää on mun eka kerta kun kirjoitan blogia.Tietysti saa kirjoittaa kritiikkiä,mutta jos aiot vaan haukkua niin voin jo sanoa että ei ole pakko lukea!!!En tietenkään lupaa että päivittäisin joka päivä,mutta yritän ainakin useammin kuin 2kertaa vk.
Olen 5a luokalta täältä Etelä-Suomesta.Harrastan sirkusta,mutta alotan ehkä tanssin syksyllä.Olen pitänyt kaksi välivuotta tanssista ja nyt olen kaverini kanssa ajatellut HipHop-tanssia.En ole kympin oppilas todellakaan! Hyvä jos osaan edes laskea 1+2;D No mutta onneksi kesä on kohta ja ei tarvitse ajatella koulua!Olen niitä lapsia jotka odottavat joulun jälkeen kesää laskien kalenterin päiviä.
Toivotan tervettulleeksi blogiini! Kiitos ja kumarrus!
Ps. En luovuta henkilökohtaisia tietoja!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti